donderdag 8 november 2012

Terug van de Kreadoe

En hier neemt het normale leven z'n gangetje weer na 5 ontzettend leuke dagen op de Kreadoe..de voorbeeldjes die ik heb gemaakt waren niet meer te tellen en de ontzettend leuke soms verraste reacties als ik het masken demonstreerde, en het distressen, het werken met de stains, inkt, embossingpoeders, etc.etc. daar kan ik nog maanden op teren geloof ik...
Wat was het gezellig om jullie al die leuke technieken te laten zien..en ook in ons verblijf in Doorn was het erg gezellig...
Yvonne (de dame achter de kassa) kan heerlijk koken en heeft o.a een heerlijke stamppot andijvie voor ons gemaakt....maar nu dwaal ik af haha..
Hieronder een voorbeeldje van wat er zo al gemaakt is. op mijn Blog vind je nog veel meer...

Claudia verkoopt leuke houten figuurtjes waaronder deze kerstsok.
 Goud gekleurd met een stain, bestempeld en opgeplakt met 3D tape.
Achtergrondje gemaakt met de stains en wat extra water, achtergrondstempel gebruikt van Tim Holz, tekststempels van Tim.... even matten met zwart cardstock, touwtje erdoor....klaar!
Je kan hem zo versturen als kerstkaart!

 
groetjes
Anneke

1 opmerking: