zondag 18 mei 2014

Rainbow loom

Mijn dochter heeft weer wat leuke dingen met de rainbow loom elastiekjes gemaakt. Het ziet er zo leuk uit dat ik inmiddels zelf ook al wat heb gemaakt. Het is zo leuk om te doen!

De nieuwste vinding hier in huis is de haarband.
Voor de basis zijn gouden elastiekjes gebruikt en voor de bloemen de kleuren van de regenboog uit het standaard kleuren pakket.

Juul heeft ook wat sleutelhangers gemaakt:
Het peace teken en een smiley.
De ogen van de smiley zijn zilveren elastiekjes, de overige weer uit het standaard kleurenpakket.

En dan nog wat armbandjes:
Deze heeft Julia kunstig in elkaar geknoopt:

Granny (vernoemd naar de granny square van het haken)
Voor deze heb je 5 rijen naast elkaar nodig, dus 2x een basis loom.
(door mama)

Bloemetjes met een gouden randje
(ook door mama)

Een minecraft sweeper creeper
(of zoiets)

Enge slangen voor om je arm:
Basis zilver, rest standaard kleuren pakket
(Max samen met mama)


2 opmerkingen:

  1. Zijn leuke creaties.
    Echt verslavend die stiekjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Claudia! Ik ben heel brutaal geweest en heb je genomineerd voor de Liebster Award! Ik vond dat je dat verdiend!
    Op mijn blog heb ik een stukje geplaatste en ik mag jou nu nog 10 vragen stellen en dat doe ik graag hier ;)
    Groetje Cis xoxo

    1. Waarom scrap je / Why scrapbooking?
    2. Wat zou je absoluut niet kunnen missen / What can't you live without?
    3. Zomer of winter / Summer or winter?
    4. Wat is je favoriete merk in scrapbookartikelen / What's your favourite brand in scrapbooking?
    5. Wie is je favoriete persoon in de scrapbookwereld / Who is your favourite person in
    scrapbooking?
    6. Wat doe je graag in je vrije tijd behalve natuurlijk scrappen / What else do you do in your spare
    time?
    7. Wat is je favoriete boek /What's your favourite book?
    8. Omschrijf jezelf in drie woorden / Describe yourself in three words
    9. Wat is je favoriete vakantieland / Where do you go on vacation?
    10. Wat vind je ervan dat ik je blog heb genomineerd / How do you like me nominating your blog?

    BeantwoordenVerwijderen