dinsdag 19 april 2011

Paas doosje.


Claudia heeft mij gevraagd om een doosje te pimpen. Het is een plastic doorzichtig doosje. Ik vond het zonde van zo'n leuk doosje om deze helemaal dicht te pimpen. Daarom heb ik een gedeelte van de bovenkant opengelaten zodat je een soort inkijkje krijgt.
Het papier wat ik heb gebruikt, is van Riddersholm Design. Dit is een prachtig stevig designpapier en natuurlijk in de webwinkel te koop. Het papier om het doosje heb ik gescheurd zodat ik een inkijkje kreeg, daarna heb ik het gestempeld met een stempel van Viva decor en met witte embossingpoeder bewerkt. Ook het dekseltje heb ik bestempeld met een stempel uit dezelfde verpakking en ook bewerkt met embossingpoeder. De bloem op het doosje is een Spellbinder. Chocolade eitjes in het doosje en zo heb je een heel leuk paas cadeautje!

Bedankt voor uw bezoek!
xxx Anneke.

5 opmerkingen:

  1. heel mooi doosje, vind vooral de bloem op het deksel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit leuk geworden en niet uitsluitend voor paaseitjes, gewoon al mooi om neer te zetten!!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk geworden!! gelukkig is het bijna pasen...kan geen paaseitjes meer zien.;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig !!!! Ik vind de bloem super mooi. Ik heb deze stans zelf ook maar zoals jij deze heb gemaakt met meer bloemen, echt toppie.
    De rand van het doosje vindt ik ook prachtig.
    Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen